Bemutatkozás



Ruzsits Erika vagyok, 27éves, agrármérnök.
Az általános iskola után Pécelre mentem tanulni és 2000-ben végeztem, mint lótenyésztő. 2002-ben leérettségiztem, majd tanulmányaimat a Szegedi Tudományegyetem Mezőgazdasági Karán folytattam. A főiskolán hallottam, hogy a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium farmgyakorlati ösztöndíjat hirdet. Ezért úgy döntöttem, hogy kicsit elhalasztom a tanulmányaimat és megpályázom az ösztöndíjat. Ezt 2005-ben el is nyertem, Walesbe, egy egy éves program keretében, egy első osztályú díjugrató istállóba.

Azokat a tapasztalataimat fogom megosztani Önökkel/Veletek, amelyet az egy év során szereztem. A cikksorozatban bemutatom az istállót ahol dolgoztam. Minden alkalommal egy-egy újabb témát részletezek majd.
Remélem mindenki talál számára érdekes dolgokat, ötleteket.



Nincsenek megjegyzések:

"Bölcs embernek ló való, mert lóvá tesz az ember, s emberré a ló!"

Jókai Mór

Honnan látogatnak a blogra?